pirmdiena, 2012. gada 17. decembris

Citāda eglīte un citas Z/S štelles

Ap Ziemassvētkiem sanāk vislielākā rosīšanās gribi to vai nē, jo pasākumi seko viens aiz otra. Piemēram, meitiņai bērnudārzā eglīšu izstāde. Un es pat ļoti nopriecājos, jo sen jau biju noskatījusi šo eglīti , kuru biju pierakstījusi sadaļā - noteikti pamēģināt sašūt. Nekas tur nav sarežģīts un liela ņemšanās jau arī nav, bet rezultātā sanāk smuka spilvenu eglīte. 


Zinu, ka ir bijuši gadījumi, kad bērns ejot ārā pa durvīm pasaka, mammu aizmirsu pateikt, man šodien vajag uz skolu līdzi paņemt..... ( sekot var jebkas, ko uzreiz nevar ne nopirkt , ne uztaisīt, ja protams nav īpašumā burvju nūjiņa), bet šoreiz nebija tik traki. Man dēls paziņoja, kad jau bija ielīdis gultā un slēdzu ārā gaismu, ka uz rītdienu jāpaņem līdzi zeķe, kur varēs katrs saviem draugiem kādu našķi vai apsveikumu uz svētkiem ielikt. Nu nebija  man īpašumā gana skaista un gana jauna zeķe. Tad, kā mamma , kura māk šūt, un kurai skapī uh cik daudz audumu, kuri gaida savu brīnumaino pārvērtību, ķēros pie darba. Atkal nekas sarežģīts un nogurdinoši ilgs, bet bērns no rīta pārlaimīgs saspiež savu zeķi ciešā apskāvienā un priecīgs aizcilpo uz skolu. 

4 komentāri:

  1. Atbildes
    1. Paldies! Būs pēc svētkiem man jauns adatu spilventiņš.

      Dzēst
  2. jā , man līdzīgi, vakar vēlā stundā pabeidzu Markusam ātro variantu rūķa kostīmam, un aizcilpoja uz savu eglīti :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Noteikti padalies ar uztapināto rūķa kostīmu. Man jau liekas, ka daudzus interesē tieši šie ātrie varianti.

      Dzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...