trešdiena, 2011. gada 13. jūlijs

Pirmais saldējums


Vakar tapa mans pirmais saldējums. Jau pāris gadus sapņoju par saldējuma mašīnu,bet papētot tās tuvāk,nācās secināt, ka būs jāpatērē diezgan ievērojama summa,lai varētu nopirkt mašīnu ar kompresoru,jo tieši tādu es gribu,kas pati saldē un vienlaicīgi maisa,lai nav vairs nekāda ķēpa ar leduskapi. Bet saldējuma mašīnu kaut kad jau nopirksim,jo mums un bērniem šis našķis jau nu ļoti iet pie sirds!
Recepti vaniļas saldējumam es ņēmu no Kristas bloga. Baidoties par rezultātu,es ņēmu pusi nepieciešamo sastāvdaļu,kā arī mājās nebija aizķērusies vaniļas pāksts,tādēļ izlīdzējos ar vaniļas cukuru. Ik pēc stundas apmaisīšanai-putošanai es izmantoju putotāju uz kāta ( nu nezinu kā to verķi īsti sauc). Rezultāts bija pasakaini garšīgs,un teikšu godīgi,saldējums pietika divām lielām mutēm un divām maziņām,un ,protams,nekas pāri nepalika. Tā kā no pilnās porcijas būtu palicis vēl pāri rītdienai. Saldējuma masa bija krēmīga,viendabīga un bez ledus kristāliņiem ( no tiem kristāliem es baidījos visvairāk). Jāsakā gan godīgi,ka saldētavā paliek ar vien mazāk vietas,jo viss pamazām pildās ar saldētajām ogām. Bet būs jāatstāj vieta traukam,jo noteikti gatavošu saldējumu vēl un vēl...........

1 komentārs:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...