svētdiena, 2011. gada 17. jūlijs

Ņam, ņam...


Nespēju noturēties,un tūlīt no galda pie datora,lai padalītos ar manisprāt tiešām garšīgu mafinu recepti. Protams, sākumā tapa klasiskie melleņu mafini,bet cepot,tos jau trešo reizi,mazliet improvizēju un pusei mīklas pieliku klāt gabaliņos sagrieztu svaigu nektarīnu. Ui,cik gardi sanāca! Sulīgi ar brīnišķīgu smaržu un garšu. Mellenes un nektarīnus pirms pievienošanas mīklai apviļāju miltos. Receptē norādītais daudzums man pietika kādiem 18 keksiņiem ,tādēļ šoreiz visu aprēķināju uz 80%,tā man sanāca 12 lieli keksiņi,jo negribējās cept divos piegājienos. Vēl jau jāpiebilst,ka es cepu no miltiem bez glutēna un kviešiem,kas speciāli paredzēti kūku cepšanai. Bet cik man liekas,ja labi izdodas no šiem miltiem,tad jau no kviešu miltiem vispār izdosies lieliski. Un lūk recepte, sameklējiet drusku uz leju Amerikas klasika- melleņu mafini. Arī padomi par mafinu cepšanu likās interesanti,šo to jaunu uzzināju arī es.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...