trešdiena, 2010. gada 1. decembris

Balti pūkainais

Jā,tieši tāds man sanāca Adventes vainags.Kā jau rakstīju iepriekš,pirmo reizi gatavoju pie durvīm piekarināmu vainagu,un tātad galvenais kritērijs,lai pie biežās kustināšanas nekas nebirtu nost,tādēļ par skujām bija jāaizmirst. Pirmā doma bija par vainagu ar baltiem dzijas bumbulīšiem,bet nācās secināt,ka man nav tik daudz laika ,lai tos lielā vairumā uztaisītu. Pēc tam internetā atradu šo skaisto vainagu no www.marthasteward.com ,šogad pamielošu acis,bet nākamo gadu var būt uztaisīšu ko līdzīgu. Arī šis man likās interesants - īsts rokdarbnieču vainadziņš. Krājumos bija palicis gabaliņš baltas mākslīgās kažokādas,to sagriezu strēmelēs un aptinu ap salmu sagatavi. Tā kā citu baltu rotājumu man nebija, aplīmēju putaplasta lodītes ar baltām pērlītēm un sanāca konfektēm līdzīgas apsnigušas bumbiņas.Sašuvu pat zaļu putniņu,kas sākumā bija domāts kā dekors,bet kaut kā nepatika kā tas viss kopā izskatās. Doma bija par baltu banti,bet nevarēju to dabūt attiecīgajā baltumā,un tad Pier veikalā atradu šo ziedu no spalvām ( tā kā no sākumā iecerētās putnu tēmas tik tālu nemaz neaizmaldījos). Žēl tik ,ka bildes sanāca tumšas,nepaspēju visu safotogrāfēt kamēr spīdēja saulīte. Bērni pa visām varēm grib, lai vainagu liek pie viņu istabas durvīm,bet uz tām man ir citi plāni,par to pastāstīšu vēlāk.

4 komentāri:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...