piektdiena, 2011. gada 5. augusts

Dejas ar kociņiem

Ceturdien Kalciema ielas tirdziņā nopirku interesantu uzparikti burbuļu pūšanai , precīzāk , veidošanai, jo ar pūšanu tur diezgan maza saistība, ko ražojuši ''COCONUT''. Uzparikte sastāv no diviem kociņiem un trīstūrveidīgi sastiprināta striķīša Nu,lūk, šodien jau divas reizes gājām pagalmā niekoties ar burbuļiem. Vēl jau jānoslīpē recepte ar to burbuļu šķidrumu,pamēģināšu arī veikalā nopērkamo,ko pārdot lielās pudelēs. Kā teica pārdevēja vislabākais esot avota ūdens ( mīksts ūdens), bet var izmantot arī vārītu ūdeni ( 1 l ) + Fairy ( 1 glāze )+ cukurs, es vēl piešāvu klāt glicerīnu. Nepatika,ka burbuļi ātri pārplīst,tā kā ir iespēja vēl eksperimentēt,līdz iegūšu ideālo recepti,bet priekš pirmās reizes bija OK.


5 komentāri:

  1. Nu,super!
    Vari ielūkot manā blogā,tur aprīļa mēnesi,var lasīt kā mums veicās ar lielajiem burbuļiem!Izmantoju fairy un glicerīnu!pati pagatavoju stieples cilpu,caur kur laist burbuļus!

    AtbildētDzēst
  2. Labi, ka mani bērni šo nav redzējuši, citādi man arī būtu jāmetas ko tādu taisīt! :) Bet jāatzīstas, ka man pašai dikti interesētu, kas no tā visa sanāktu! :D laikam būs jāpamēģina!

    AtbildētDzēst
  3. Inese, obligāti paskatīšos Tavā blogā par to burbuļu darīšanu!

    AtbildētDzēst
  4. TEV IR IZDEVIES TOS BURBUĻUS PALAIST, MANA BĒRNA BAĻUKĀ MUMS DIEZ KO NEIZDEVĀS TOS BURBUĻUS PALAIST GAISĀ!

    AtbildētDzēst
  5. skaisti burbuļi :) pieļauju, ka ne tikai maziem bērniem saistoša nodarbe šādu milzu burbuļu pūšana :)

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...